langness Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 har en E 39 98mod har fått vann inn i bilen, det er takluke på`n. vannet ligger i lykta til sminkespeilet på høyre side(mest) kan det være sideskjørtet som ligger for tett opp til ramma.Er de noen som har peiling ?
happY Skrevet Mars 31, 2012 Skrevet Mars 31, 2012 Sideskjørtene er det nok ikke da dreneringen går ut bak innerskjermen forran.. vannet renner over hvis dreneringen er tett, kan være greit å ta av taktrekket og se selv hvor vannet kommer fra.. har hatt samme problem i høst/vinter og ble ikke bra før jeg byttet luke av forskjellige grunner (knekte glidere + noen andre dyre deler)
jojr Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Sideskjørtene er det nok ikke da dreneringen går ut bak innerskjermen forran.. vannet renner over hvis dreneringen er tett, kan være greit å ta av taktrekket og se selv hvor vannet kommer fra.. har hatt samme problem i høst/vinter og ble ikke bra før jeg byttet luke av forskjellige grunner (knekte glidere + noen andre dyre deler) Jeg håper jeg har fått staket opp dreneringen til takluken, eneste sted jeg kan tenke meg det har kommet vann der gummislangen møter stålrøret i A stolpen, men er det andre ting som kan gjøre at det stort sett er vann under teppe både forran og bak.
happY Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 hmm.. er ikke sikker jeg.. jeg haddde våte a-stolpe deksler.. når jeg kjørte uten trekk så hadde jeg våte seter. rett under hjørnene Vannet må isåfall følge noe for å nå teppet, vann i bil er uansett trasig lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå