Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en E 39 98mod har fått vann inn i bilen, det er takluke på`n. vannet ligger i lykta til sminkespeilet på høyre side(mest) kan det være sideskjørtet som ligger for tett opp til ramma.Er de noen som har peiling ?

Skrevet

Sideskjørtene er det nok ikke da dreneringen går ut bak innerskjermen forran..

vannet renner over hvis dreneringen er tett, kan være greit å ta av taktrekket og se selv hvor vannet kommer fra.. har hatt samme problem i høst/vinter og ble ikke bra før jeg byttet luke av forskjellige grunner (knekte glidere + noen andre dyre deler)

• 2 weeks later...
Skrevet
Sideskjørtene er det nok ikke da dreneringen går ut bak innerskjermen forran..

vannet renner over hvis dreneringen er tett, kan være greit å ta av taktrekket og se selv hvor vannet kommer fra.. har hatt samme problem i høst/vinter og ble ikke bra før jeg byttet luke av forskjellige grunner (knekte glidere + noen andre dyre deler)

Jeg håper jeg har fått staket opp dreneringen til takluken, eneste sted jeg kan tenke meg det har kommet vann der gummislangen møter stålrøret i A stolpen, men er det andre ting som kan gjøre at det stort sett er vann under teppe både forran og bak.

Skrevet

hmm.. er ikke sikker jeg.. jeg haddde våte a-stolpe deksler.. når jeg kjørte uten trekk så hadde jeg våte seter. rett under hjørnene

Vannet må isåfall følge noe for å nå teppet, vann i bil er uansett trasig :roll:

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...