Olav1 Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Er stolt eier av en 520i e34, men syns det er skjemmende å ha SØLVE lister, eller speil eller hva jeg skal kalle det.. Listene har blitt lakkert med en veldig dårlig svart lakk? men ser mye bedre ut.. nå er lakken begynt å falle av å det er flekkete å stygt.. noen som har noen tips om hvordan å få det til å sitte? hvordan type lakk eller noe for å få den til å sitte bedre? Setter veldig pris på svar :) Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic. Vennligst les forumreglene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav1 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Ingen som har gjort eller planlegger å gjøre det samme??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Du kan jo enten kjøpe shadowline lister som er svarte originalt.. Eller pusse ned listene som er der med sandpapir og grunne så lakke svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav1 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Du kan jo enten kjøpe shadowline lister som er svarte originalt.. Eller pusse ned listene som er der med sandpapir og grunne så lakke svart vet du av noen nettsider hvor dem selger de listene da? finner ingenting. men mulig jeg er mongo på å lete da.. he he! vet bare at dette er min første bmw..så har ikke så veldig peil om du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Søk bare rundt på forumet her, mener og si det er noen til salgs litt vannskelig og søke for deg på mobilen, men kan prøve i morgen hvis jeg husker på det og har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav1 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Søk bare rundt på forumet her, mener og si det er noen til salgs litt vannskelig og søke for deg på mobilen, men kan prøve i morgen hvis jeg husker på det og har tid Takk for det!! hyggelig at dere er så hjelpsomme her inne Virkelig bra nettside!!! Skal se litt selv. fant noen på shmiedmann men veldig dyrt da. he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Pleier og være mange hyggelige folk her ja, fårye hjelp selv Men bra du kjøpte deg e34, det liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik nils Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Hei Viss du finne på å pusse listene dine så bør du pusse gjennom det blanke DVS at når du ser noe som ser ut som en litt lys messing så har du fjærna fornikklina. Hvorfor en bør gjøre det er:lakken strekker seg mer en fornikkliga slik at når det er en varme/kalde dag så begynner det å sprekke og over litt tid så flasser det kansje av. Eirik nils Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå