Lariss Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får montert servopumpe fra M30 på min s38b36? Kjøpte pumpa av en her inne da min gamle hadde sprøkki. Har sett flere innlegg hvor det står att pumpa fra M30 skal passe. Til stor frustrasjon ble det når jeg fant ut att festene ikke stemmer i det hele tatt å reimskiva er mye større enn på den gamle pumpa mi Noen som har bygd om dette her inne?Forøvrig har reimskiva også annen innfesting så jeg ikke får flyttet den over heller.
Morty999 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 er helt annen brakett og fester på s38 pumpa. men tror du kan flytte over brakettene ifra den gamle pumpa og til den nye. samt drevet kan du og flytte over.
Lariss Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Brakettene passer ikke på M30 pumpa nei. Er ikke mange som selger pumpe uten nivåreguleringsuttak heller.12 lapper for ei ny ei også..
Morty999 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 du kan få det til å passe, men da må du bruke braketten til dynamo og servo ifra e28, da bruker du ikke festene i bunnpanna men en egen brakett som går helt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå