ost_ost_89 Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Har en importert 02'mod 320ci med automatiske kjørelys når man vrir lysbryteren mot venstre. Eneste problemet er jo at det ikke er noen lys når det er lyst ute (ikke lov å kjøre med). Mitt spørsmål er da om det går an å programere lysene, slik at man kjører med parklys og tåkelys automatisk når det er lyst ute og vanlig kjørelys (slik det er i dag) automatisk når det blir mørkt? Hadde vært kjekt å få det automatiske kjørelyset lovlig
rekorden Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Fest en sort teipbit over føleren i frontruten. Ellers må det programmeres inn.
mbruer Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Tror ikke du får programert den til å ha park/tåke om dagen og nærlys om kvelden.. Men du kan i det minste få satt opp så du har automatisk kjørelys da. Så kan evt bryter'n stå på null, eller helt til høyre hele tiden..
ost_ost_89 Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Er det jeg tror jeg og, men kanskje noen vet sikkert?
B.M.W_Touring Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Monter denne http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/utstyr_og_tilbehoer/elektronisk_tilbehoer/side13.htm#20078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå