tommyheimberg Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Rekker jo d fint på en god dag:-) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Re4lP0wer Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Hvis du har absolutt alt du trenger, og alt går knirkefritt ja! Men det er jo Alltid et eller annet som ikke passer eller ikke fungerer. Eller så mangler du en kobling. Kan jo banne på at det ikke starter med en gang. Så er greit å ha ei helg eller noe på seg i hvertfall! Men nå er touring i beste velstand igjen!
Re4lP0wer Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Kanskje på tide å oppdatere littegrann. Selv om det ikke har skjedd så alt for mye. Har satt på 80/80mm senkesett. Håper bare det siger MYE mere. Fortsatt ganske høy syns jeg :/ Så har jeg lakkert opp plasten i fronten og lakkert den ekstra nyra mi sort. Blei dei bedre? Før: Etter: Noen som har IS-leppe til salgs a tru?
tommyheimberg Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 va på tide med update nå ja .. du må nokk kappe ett par ringer for å få den låg nokk serrdu
Re4lP0wer Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Tja. Men lurte på om jeg kanskje sku ha fått det godkjent i vognkortet først. Og så kabbe.. Hvis ikke den har sigi for mye til å få det godkjent hos biltrangsynet allerede da!
Re4lP0wer Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Har ikke IS-leppe til overs du vell, Tommy?
tommyheimberg Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 dårlig med is leppe her i gården gitt .. men har ei slags leppe liggans:) denna : https://www.koed.no/2.2.asp?billede=263 ... 34450&nr=1 sprett ny, ikkje lakka ei gang
Re4lP0wer Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 denne som sto på croft? Det var denna ja!
Re4lP0wer Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 stemmer:) Men nå er den ras. Og solgt! Du kjenner han som har kjøpt den. Er han du var og kikka på den e34 stv'n på herre hos, som har kjøpt den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå