1-sporet Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Har en 525IX til salgs fordi jeg ikke har fått noen til å sveise rusten... Har vært på EU-kontroll, relativt lite som skal til før den er gjennom, men må som sagt rustbehandles. NB - Skilt står på og veiavgiften er betalt. Bilen har soltak, sportsseter i stoff og har rullet 207 000 km. Nye piggdekk. Står i Tromsø. Selges 10 000,-/ høystbydene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phiskarn Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Ønsker å by på denne, har du tlf nr jeg kan nå deg på? Send gjerne på pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1-sporet Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Oppdaterte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1-sporet Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Har funnet noen til å sveise, så da har jeg den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå