Gå til innhold

E90 aux FORSVUNNET fra spilleren?

Anbefalte innlegg

da jeg gikk tom for strøm på bilen en dag den sto med lysene på, forsvant aux funksjonen fra radio displayet... rart at det har en sammenheng.. jeg kan ihvertfall ikke bruke AUX'en lenger da den ikke registrerer at det finnes aux.. (aux'en er standard i armlendet) bmw skal ha x antall 1000 or å sjekke det ut.. Noen som kan hjelpe??

takk på forhånd og good påske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problemet. Etter hva jeg har funnet ut, så må bilen kodes om på nytt. Aner ikke hva BMW skal ha for det...

Ja, noe de burde tatt gratis etter min mening.. tross alt bare å plugge inn en datamaskin med programmet så gjør den jobben av seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
noen som vet om man kan oppdatere spilleren uten å ta den til forhandler??

Det går fint. Med riktig kabel (ebay) og ncsexpert (programvare) tar det 5 min å "enable" aux igjen.

Har kjøpt slik kabel fra ebay, med programvare, for 200kr. er det ingen fare å koble til og begynne å trykke? har ikke fått pakken i posten enda, men om det er en enkel måte å finne fram til å ''enable'' aux'en kunne du forklart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Bumper opp denne litt...

Skjedd samme med min -06 E91

Noen som har fått kjøpt seg utstyr til å gjøre dette selv og kan fortelle meg hvor jeg kjøper det ?

Eventuelt om det er noen på hedmarken som kan gjøre det for meg? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...