Ikkapaggin Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 da jeg gikk tom for strøm på bilen en dag den sto med lysene på, forsvant aux funksjonen fra radio displayet... rart at det har en sammenheng.. jeg kan ihvertfall ikke bruke AUX'en lenger da den ikke registrerer at det finnes aux.. (aux'en er standard i armlendet) bmw skal ha x antall 1000 or å sjekke det ut.. Noen som kan hjelpe?? takk på forhånd og good påske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Har samme problemet. Etter hva jeg har funnet ut, så må bilen kodes om på nytt. Aner ikke hva BMW skal ha for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikkapaggin Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Har samme problemet. Etter hva jeg har funnet ut, så må bilen kodes om på nytt. Aner ikke hva BMW skal ha for det... Ja, noe de burde tatt gratis etter min mening.. tross alt bare å plugge inn en datamaskin med programmet så gjør den jobben av seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 etter som jeg har forstått ! tar bmw betalt for en time uansett hva de skal gjøre med denna dataen sin.. og det er vel 1400 kr ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikkapaggin Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Noen som kan fikse dette svart?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_M Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Eksakt samme problem hos meg. 2500 minimum skulle Bilia ha. helt på trynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikkapaggin Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Eksakt samme problem hos meg. 2500 minimum skulle Bilia ha. helt på trynet En kompis av meg med golf gt, betalte 2000 for å montere en ny uoriginal aux inn i spilleren. sykt å betale mer enn det bare for å fikse en som allerede er der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har noen mulighet så ta dette i Danmark eller Tyskland en gang dere er på ferie. BMW i Aalborg skulle ha 600 spenn for å bytte batteriet og kode om bilen. Tror ikke bare koding kan koste noe mer da. Bavaria skulle ha 1500 for samme jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikkapaggin Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 noen som vet om man kan oppdatere spilleren uten å ta den til forhandler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdds Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 noen som vet om man kan oppdatere spilleren uten å ta den til forhandler?? Det går fint. Med riktig kabel (ebay) og ncsexpert (programvare) tar det 5 min å "enable" aux igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikkapaggin Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 noen som vet om man kan oppdatere spilleren uten å ta den til forhandler?? Det går fint. Med riktig kabel (ebay) og ncsexpert (programvare) tar det 5 min å "enable" aux igjen. Har kjøpt slik kabel fra ebay, med programvare, for 200kr. er det ingen fare å koble til og begynne å trykke? har ikke fått pakken i posten enda, men om det er en enkel måte å finne fram til å ''enable'' aux'en kunne du forklart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbjors Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Bumper opp denne litt... Skjedd samme med min -06 E91 Noen som har fått kjøpt seg utstyr til å gjøre dette selv og kan fortelle meg hvor jeg kjøper det ? Eventuelt om det er noen på hedmarken som kan gjøre det for meg? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbjors Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 http://dx.com/p/bmw-scanner-car-diagnos ... -4-0-51768 Kan denne brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jbjors Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 bump, sitter fortsatt uten aux og fortsatt like lite lysten på å bla opp flerfoldige tusenlapper hos sulland bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gremlin Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Bumper sjæl. Noen på Østlandet som kan kode dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå