///MPower Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 fikk plutselig problem med at glasset på touringen åpnet av seg selv pluss at viskeren og spyleren ikke virker. ser for meg at det er den vanlige problematikken med knekte kabler i gjennomføringen. vet det fins kabelsett for å bytte dette fra inni bil og helt ut i luken på andre modeller. så fins dette for e46 touring også? setter pris på hjelp, da det er meget irriterende med luke som åpner seg.
TCW Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Fikk akkurat samme problemet i dag på min touring, så lurer på det samme! testet ikke viskeren og spyleren etterpå, men tror de skal virke. Noen som har peiling på hva som kan gjøres for å få fiksa det??
TCW Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Har sjekka en del sider i dag om problemet og fant denne: http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 4&t=116590 Andre tips jeg har funnet er: - "I jet washed mine a few weeks ago, and mine kept popping open. Took the little cover off the button located on the rear wiper, took the micro switch out, dried everything out, and its been fine since". - "check the glass button under the rear wiper, because if water gets in there, it can cause odd problems", - "If I get in the car and lock the doors using the switch i'll be fine, otherwise within 2 mins it'll be opening all the time". Noe av dette som hjelper? La meg vite hvordan det går, må få prøvt å få fiksa problemet selv også så snart som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå