Gå til innhold

Ac schnitzer Rennsport type 1 9,5 og 11x18 selges. Gi bud.


RS-Heggem
 Share

Anbefalte innlegg

siden du tipset i en annen tråd.

Så flotte ut disse ja, kjøpte mine Work felger av Claus også, og han kjøpte mine 17" ACS lik disse.

Er svært usikker på om dette vil passe på min e31, mulig jeg må på med spacere framme.

Har 9x19 framme i dag et 0mm, disse vil komme 7mm lengre inn i ytterkant og 19mm lengre inn i innerkant enn de jeg har, tviler på det går uten spacere, de jeg har ligger flush med hjulbuen, så må bli en 5mm spacer, selv da er jeg usikker på om jeg har 14mm å gå på på innsiden.

Hadde disse hatt et 6mm hadde de passet perfekt.

Bak vil disse komme 2mm lengre ut og 10mm lengre inn enn de 10,5" et 14 jeg har i dag, det tror jeg muligens går fint, ellers må jeg rulle kanten på hjulbuen bittelitt mer.

Får tenke litt på dette.

Har nok utgifter for tiden på den bilen, en 40k+ girkasse overhaling nå i mai, og jeg trenger å trekke opp interiøret på nytt før det blir aktuellt med nye felger.

Prisen din var det ikke noe å si på forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er d tuff til dessa me tanke på å få d i vognkorte?

Nei, du får ikke tuv-papirer til disse felgene på E39. Det er trangt til de fleste faste punkter i hjulbuen med disse på.

siden du tipset i en annen tråd.

Så flotte ut disse ja, kjøpte mine Work felger av Claus også, og han kjøpte mine 17" ACS lik disse.

Er svært usikker på om dette vil passe på min e31, mulig jeg må på med spacere framme.

Har 9x19 framme i dag et 0mm, disse vil komme 7mm lengre inn i ytterkant og 19mm lengre inn i innerkant enn de jeg har, tviler på det går uten spacere, de jeg har ligger flush med hjulbuen, så må bli en 5mm spacer, selv da er jeg usikker på om jeg har 14mm å gå på på innsiden.

Hadde disse hatt et 6mm hadde de passet perfekt.

Bak vil disse komme 2mm lengre ut og 10mm lengre inn enn de 10,5" et 14 jeg har i dag, det tror jeg muligens går fint, ellers må jeg rulle kanten på hjulbuen bittelitt mer.

Får tenke litt på dette.

Har nok utgifter for tiden på den bilen, en 40k+ girkasse overhaling nå i mai, og jeg trenger å trekke opp interiøret på nytt før det blir aktuellt med nye felger.

Prisen din var det ikke noe å si på forøvrig.

Det er en pen pris. Men siden det ikke er større pågang blir det nok sesongens sommerhjul dette. Budet er på 30 til nå, og det blir vel for lite.

Claus kan heller ikke bygge slike felger i 18" nå siden det er mangel på senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...