Kai-P. Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 Jeg fikk nylig, med godt resultat, pulverlakkert felgene mine. Kunne imidlertid ønsket meg en litt blankere finish på dem. Finnes det noen enkle triks for å få dette til - f.eks ved bruk av klarlakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Du kan godt slenge klarlakk over. Forhør deg litt om hva slags lakk osv. Men du har også det spørsmålet om klarlakken vil sitte, eller om du må matte felgene først. Det er jo alltid best, og ville nok gjort det om jeg skulle lakkert mine felger. felgene får mye juling vettu, viktig at ting sitter:) Sleng opp et bilde da, lettere å svare deg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Etter nærmere inspeksjon ser jeg at det har blitt brukt klarlakk under lakkeringsprosessen. Finnes det evnt en klarlakk jeg kunne brukt utenpå og som ikke flasser av ved første avspyling? Eller kan jeg bruke en voks for å få felgene litt blankere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Er vel vanligt å polere for å få blankere lakk. So det kan du gjera. So har du på voks for å beskytte lakken etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Har du tips til produkt(er)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Ja, har du bilder av felgene? (for å sjå korleis det ser ut. Kor mange eiker osv) Kva har du av produkter til lakk ifra før? Du har vel drill? Kva med poleringsmaskin? Du har vel eit budsjett so du vil vel ha det billigast muligt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Det er M5-felger til E39 det er snakk om. Jeg er ikke en ihuga detailer, direkte, så jeg har verken polermaskin eller produkter - men jeg kjenner en som har. Kanskje han kan hjelpe meg litt. Felgene ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Her er eit sett. http://www.swissvax.no/produkter/felg-d ... eaning-kit Kan nok brukes med poleringsmiddel for å få felgene blankere og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå