MPålwer2 Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Hvert år når jeg tar fram e30m3n fra vinterdvale så funkern helt supert første gangen, så etterhvert så blir det litt nøkking under kjøring, ved gjevn hastighet og ved gasspårdrag. Også må man ha litt turtall når man skal kjøre igang med engang. Men dette blir bedre etterhvert når man kjører. Har prøvd å justert motoren men hjalp ikke. Forslag?
doffa Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Kondens tank eller at sil som er i tank var full av skit å etter månder i dvale kansjen bare kansje dette smusset har fallt av. Å når du starter igjen så drar du den tett igjen?
Dan Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Bytt olje hvis du ikke har gjort det. Hadde lignende symptomer på min hvert eneste år jeg tok den ut av vinterdvale, og det forsvant etter oljeskift.
MPålwer2 Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Har handla inn olje, se om det hjelper. Må tanken ut for å få ut dritten hvis det er noe? Lett måte å finne det ut på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå