krtors Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Nå blir bilen jeg bygde om til M3, bygget om med 2JZ GTE motor med R154 girkasse. - Single turbo - Vipec V44 - Større dyser - Custom mellomaksling - GS Performance foringer i bakakslingen - Alu. Radiator - 3" eksos med 50mm Wastegate - Ombygge "girstang" - Stor frontmontert intercooler, med 3" trykkrør - GS sine nye Evolution III felger (19 toms) - K-Sport bremsekit forann og bak Da var det meste tatt med tror jeg. Vet det er mange som mener det er fy fy å sette motor fra en annen bil i en BMW, det trenger dere ikke kommentere!!! Gjør så jeg liker best! Har fått gjort endel allerede, bilder kommer
krtors Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Motor fra gotsmoked ankommet, motoren så veldig bra ut! Foringer i bakstillinga på plass! Prøve montert motor for tilpasning av det meste Lagt ramme til radiatoren! Her må noe gjøres! Bare noen bilder! Akkurat ferdig med girkasse feste, fornøyd med resultat
Tronga Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Dette gikk fort Men dette kan bli tøft! *subscribed* ^^,
krtors Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Dette gikk fort Men dette kan bli tøft! *subscribed* ^^, Ja, har jobbet hele døgnet de siste dagene Men tar mye lenger tid enn du rekner med når alt skal tilpasses. Veldig greit å sette inn motoren, var mye lettere enn S50 motoren min! Glemte å nevne i første post at jeg har sveist inn forsterkningsplater i gulvet bak, tror en kompis av meg har noen bilder fra det. Prøve å legge ut et bilde av den prosessen og.
rakett Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 2jz i e36 er ikke fyfy, det er nesten litt fyfy å putte en såpass grom motor i ett såpass kjipt karosseri!!
krtors Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Holder på å tilpasser girstanga nå...mangler selvsagt noe verktøy så må høre litt rundt. Kommer noen bilder ikvell... Felger fra GS er bestilt og noen deler fra godsmoked er rett rundt hjørnet
-Erik- Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 - GS sine nye Evolution III felger (19 toms) Vet det er mange som mener det er fy fy å sette motor fra en annen bil i en BMW Å putte 2jz i e36 er ikke fyfy, men 19" derimot Blir spennende å følge med videre her:)
krizz95 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Dette prosjektet ser jeg fram til å følge med på! rått ! *subscribed*
thomascr Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 rått kristian satse på eg får sitta på ein tur ???
M3 Yngve Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Bilen blir sikkert konge morsom å kjøre Mye bra arbeid, og ikke mint går det unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå