miktor Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 hei, vil ha litt erfaringer og meininger om denne bilen! dyr?billig?gå for 08 mod som er 30 000,- billigere? bilen er i tillegg full Facelift utgave http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33385048
gica Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Av tidligere erfaringer er strømmen bilformidling en del dyrere enn andre bilforhandlere, så jeg anbefaler deg å titte litt rundt før du bestemmer deg for den.
miktor Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 ok, ja enn bør kanskje sondere litt rundt over alt.
miktor Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Andre som har erfaringer og meininger å dele til meg?
S3T Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Det er litt å spare om du importerer fra Tyskland. Personlig ville jeg valgt en facelift modell, jeg synst de er finest.
miktor Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Det er litt å spare om du importerer fra Tyskland.Personlig ville jeg valgt en facelift modell, jeg synst de er finest. Erfaringer med importfirma?
S3T Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Har brukt et firma i Larvik før, men det er noen år siden.. Men sjekk ut www.mobile24.de, de stiller med importhjelp og frakt til drammen. Jeg skal vertfall snakke med de neste gang jeg skal importere.
miktor Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Flott side, har vast innpå mobile.de men denne var jo litt enklere:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå