Haakjin Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1433310 Er åpen for bud, M30 turbodeler kan gjerne være ett mellomlegg Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Har spekulert litt på denne bilen en stund Kunne tenkt meg noen bilder på rusta du nevner i annonsen. Har denne sånn nivåreguleringsdrit og hvilken senk er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Har spekulert litt på denne bilen en stund Kunne tenkt meg noen bilder på rusta du nevner i annonsen. Har denne sånn nivåreguleringsdrit og hvilken senk er det på den? Ta kontakt på 915 43 912 nå du ;p Så kan jeg få tatt noen bilder å sende deg. Er ikke nivåregulering på denne nei. Den er bare senket fram, kappet fjørene frem, men har orginale fjærer liggende. Har alle orginaldelene. Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Beklager at jeg ikke har kontaktet deg, men har lagt kjøp av "ny" bil på hylla for en stund da andre og viktigere ting har kommet i veien. Men blir nokk handel i løpet av denne sommeren så viss du ikke har solgt frem til jeg har litt mere overskudd på kontoen igjenn så er din bil fortsatt aktuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Jepp , den er grei Men bilen er fortsatt tilsalgs Legger ved noen bilder ifra en dag tidligere her:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 intr p bytte mot e38 728i? Sjekk signaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Den er desverre solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå