Henryk Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Da var det på tide og selge e34n min, selges med tunghjerte.. Info: 520ia 1993. Automat Har gått ca 175.000,- og dette er merkbart, girer silkemykt og er utrolig tight og fin. Den siste tiden har jeg byttet slitedeler som: Dempere, bremser (alt av bremser) skiver, klosser, alt i forstilling er også byttet. Så denne bilen er helt utrolig tight og fin, må prøves!! Jeg velger og se på denne bilen som et prakteksemplar. (Er entusiast eid) -Ikke vinterkjørt. Har utstyr som: Strøkne svarte skinn seter, takluke, el just lys, airbag, og mye mye mer! Nytt supersport eksos. Fargen er en flott farge, vulkangrå metalic. er nesten 99% strøken i lakk utenom en liten bulk i bagasjelokk. bilen står nå 99% Rustfri. (Du finner ikke e34 uten rust) Men denne er nesten rustfri. Er nettopp Eu godkjent. Reg nr: Ne 67677. Pris er jeg noe usikker på. Så jeg tar gjerne imot bud! Bilen står i Halden. Henryk Mathisen 47363309 Jeg beklager dårlig annonse. For ikke snakke om dårlig bilde. Mer info kommer! Bilder og mer info kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 interessert, men trenger en cirkapris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 28.000,- Tenkte jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 er den senket? fins det feil på den? svart/grått skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå