poison_4 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Heisann har en E36 325i men sentral låsen vikrer ikke i det hele tatt. er ikke teg til liv på noen av dørene. sentralen som kan være ødelagdt? har sjekker alle sikringene men ingen er røket. no vet eg ikke om denne bilen har sentrallås en gang da. men trodde alle E36 kom med det noen som vet noe? vært borti det sammme?
Steffos90 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 På min E36 320i er det en dør som ikke låses opp men den døren går ikke ann å åpne en gang. Har ikke tatt meg tid til å se på det ennå! Men har hørt at det kan vere dårlig kontakt på ledningsnett med sparkepanelet på fører siden, at det kan gjøre at sentrallåsen ikke funker!?
poison_4 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 men det funger jo ikke på noen av dørene på min :S regener med at visst det hadde vært dårlig kontakt i spakepanelet så hadde det bare ikke virket på den døren. eller ?
poison_4 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 ja når du sier det så virker ikke vinduene heller hvor ligger den styringen ?
Frode G Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 ja når du sier det så virker ikke vinduene heller hvor ligger den styringen ? Under/ bak, hanskerommet. Jeg har en tilovers.. Frode G
Frode G Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 har du bilde av den ? Hei, jeg har ikke bilde av den. Men den ligger ved siden av ABS- hjernen/ styringen, helt på høyre side av bilen. Det er en svart boks, jeg mener den var merket ZV modul hvis jeg ikke husker helt feil.. Frode G
poison_4 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 byttet den styrings boksen. men var ikke noe forsjell :S noen andre ide'er om hva det kan vræe ?
haybimmsen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Se til at endebryteren på døren din funker:p den som tullet med meg når e kobla fjernstyrt
poison_4 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 har den noe med at sentralåsen ikke fungerer i det hele tatt da ? det er jo ikke liv i den i det hele tatt:P lager ikke lyd en gang
haybimmsen Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Nei altså endebryteren funka ikke, da funka sentrallåsen kun med nøkkelen hos meg, men ikke på fjernkontrollen, men du ,sjekk at når du vrir om nøkkel, at den faktisk gir beskjed til modulen ifra dørlåsmekanismen.. I bakluken hos meg var det reve Sundt masse ledere i hengslene, når jeg fikk fikset det funka plutselig både baklukenlåsen samt sentrallåsen til bensinlokket:p kan være mye rart:p
poison_4 Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 no har eg demontert dør trekkene og kobled direkte strøm på vindus motroren, og den fungerer .. så har eg sjekket comfor reelet. og det klikker og virker helt fint.. hva kan det være :S ingen som har hatt samme problem., har enda ikke funnet ut noe med sentral låsen heller :S
Skilbert Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 Har samme problemet, men på E30.. Har ikke klart å løse det enda. Følger med her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå