LarsBMW Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Er det å få kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Ikke i Norge nei. Men kan kjøpes fra USA via www.beisansystems.com Jeg kjøpte derfra for noen år tilbake, var ikke noe upris heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Har et sett liggende til m54b25 som jeg ikke fikk montert før jeg solgte bilen. Selges for kostpris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Skal ha til single vanos. Bestilte I stad. Ringer, rattle fix og spesial pipe. Under 500 med frakt. Får vel en moms regning men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Den "spesial" pipa er bare vanlig 18mm 1/2" pipe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 fuck.. det har jeg fra før. 5 dollar bare da heldigvis. kjeltringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 jeg har sett till m52b25tu hvis noen trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå