Jens Andreas Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 heisann. har problem med når eg vrir på teninga så skjer det av og til ingen ting. det fungerer av og til uten problem. men når eg stopper bilen igjen, så begynner det igjen. da må eg vente ei lita stund, så virker det. lysa inni bilen, nødblinken og parkeringslysa fyngerer som da skall. det begynte og tulle seg her om dagen. noken som har vore borti dette før, eller vet problemet, så takker eg for svar !
KnutNilsen Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 er ikke så enkelt som at batteripoler ikke er skrud skikkelig til ?
Jens Andreas Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 nope. er ikkje det, men har fonne ut atte når det ikkje skjer noke, så kan eg donke i sikringsboksen, så kommer det. dårlig kontakt eller noe kansje ?
skrokkis Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Vil nesten tro det er startreleet ditt som er gåent
Jens Andreas Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 trur ikkje det, for det blir bra visse eg donke i sikringsboxen, men i det siste har det vore bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå