m tech Andreas Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Hei! Nå har jeg tatt ut intrmentpanelet og jeg finner ikke ut hvordan man kommer til å løsne glasset fra selve speedometeret.? Noen som har en guide hvordan man monterer dette i e36 ? Slenger noen bilder så at dere ser hva jeg holder på med:) Da har jeg fått av glasset. Men så vil ikke ringene holde seg på plass. Det som ringene er for store i forhold til instrumentpanelet. skal jeg bruke lim for å holde ringene på plass ? Mvh andreas.
kimf Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Fulgte vel med en liten dobbel sidig tape som man tar på ringene før man setter dem inn ?
m tech Andreas Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Det burde vel bare å trykke ringene i vel. ? når man ser på youtube
kimf Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Når jeg kjøpte mine fulgte det med en tynn liten bit med dobbelsidig tape, den ene siden hadde et lite lag på seg som måtte rives av etter at tapen var festet til ringene
m tech Andreas Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Høre med GS på mandag og høre hva de har og si.
m tech Andreas Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 Da var ringene montert og jeg brukt lim. Og det ble bra :=) takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå