Tom K Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Har akkurat hatt bilen på verksted og fått montert splitter ny cd/navi enhet i min 05 E61, alt fungerer som det skal helt til jeg vrir volumknappen til litt over kvart styrke, da begynner lydene og hakke, dvs lyd i 2 sek, tyst i 2 sek...dette gjelder både på cd og radio, hva er det som er galt her ? kjører bilen tilbake på verksted etter påske men lurur litt på hva som er årsaken ? har lagt merke til at det er litt annen meny og andre farger i displayet nå i forhold til hva det var før, kan jeg ha fått en nyere type som ikke passer helt til min elektronikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Hva skjer om du regulerer volumet via knappene på rattet i stedenfor via vriknotten? Nevøen min måtte bytte en "blackbox" i bagasjerommet på 04 E60, denne regulerte endel via idriven, og han hadde endel avbrudd i lyd og betjening av idriven, bytta dingsen og så var det iorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 hakker like mye uansett, men ettersom dette er en garantirep så får de ta en titt på det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Oki, den enheten nevøen min fikk byttet heter ULF, styreenhet til bluetooth, var akkurat samme hakkingen med lyd, ikke lyd etc, lå vist ikke i bagasjerommet dog. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Elektrikeren fra Froland ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cesandberg Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Elektriker - Froland Ja - nei, for guds skyld... hehe riktig mann, feil kommune.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Hehe kjentfolk over alt altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå