Ahagen Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Hallo. har en e30 325 turbo motor der eg har brukt det orginale oljefilter adapteret. eg har blendet uttaka til oljekjøler, det pga plass mangel mellom adapteret og grenrøyr. MEN så har eg hørt at det ikj går å blende dem, da må eg ta ut termostat så er inni der. men vist eg tar ut den, sirkulerer oljen da som den skal?Og kan eg da blende dem? har fått forskjllige svar på dette. Er det noen her så kan svare på dette?
Hawkon88 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Oljen sirkulerer selvsagt ikke hvis du blinder systemet.
Ahagen Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 nei. men dette er utgangene til oljekjøleren på det orginale adapteret. der er det jo den termostaten. eg har jo olje trykk osv ut i filteret osv. men det er om eg kan ta vekk den termostaten som står i det adapteret? og kordan er det å ta vekk den termostaten, kan det bli andre problemer da? Her har jo eg bruk det orginale adapteret som vrir filteret 90 grader framover så har eg et sånt lite adapter med uttak til oljekjøler og og trykk bryter utpå der igjenn. dette pga at det blir for trangt mellom grenrøret der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå