Gå til innhold

Noen som har en E39 sedan som skal vrakes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en E39 sedan som skal vrakes Skulle hatt hjulbrønnen i den.Betaler selvsagt sender med et bilde

5w2h4hcebh6onvmug0xk.jpg

Egentlig mest mulig oppover i brønnen frx halve brønnen opp.Selve bunnen så mye som mulig.I alle fall større enh hullet som er hehe

Skrevet
Hvis du ikke finner noe annet, har Koed sveisedel av bagasjeromsgulv til 8200,-.. Delenr.: 41128185092

Er klar over den.Takker Men om noen har en så kan jeg selv kappe ut det jeg tengte på i føste omgang

Skrevet
Hør med SS Performance. De har et karosseri stående hvertfall.

Supert Mikael-B :mrgreen:

Kom til og tenke på en ting.Om man finner en sedan på huggeriet.Er det da mulighet for og kappe ut en sånn del.Betaler selvfølgelig.Eller klikker de i vinkel.Sender meg på asyl :mrgreen:

Sikkert trøbbel med strøm til kappe utstyret.Kan stille med eget aggrigat,Selvfølgelig med eget utstyr for å kappe ut.

Ser jo fra diverse bilopphuggeri så står bilene stablet.

Selvfølgelig står min nederst(er en grunn til at jeg ikke tipper lotto)

Skrevet
Hør med SS Performance. De har et karosseri stående hvertfall.

Supert Mikael-B :mrgreen:

Kom til og tenke på en ting.Om man finner en sedan på huggeriet.Er det da mulighet for og kappe ut en sånn del.Betaler selvfølgelig.Eller klikker de i vinkel.Sender meg på asyl :mrgreen:

Sikkert trøbbel med strøm til kappe utstyret.Kan stille med eget aggrigat,Selvfølgelig med eget utstyr for å kappe ut.

Ser jo fra diverse bilopphuggeri så står bilene stablet.

Selvfølgelig står min nederst(er en grunn til at jeg ikke tipper lotto)

Tviler desverre på at du får bruke kappeutstyr på huggeriet

og jeg tviler hvertfall på at du får drive med arbeid som skaper gnister der inne grunnet brannfare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...