Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann har en del deler som egentlig bare tar opp plass, så sjekker interessen for noe av det jeg har :)

- Hvite Blinkers foran til E36 sedan.

- Koffertlokk til E36 Coupe. (liten bulk i den)

- Getrag 220 girkasse.

- MOMO GTR felger til E36, Continetal sommerdekk holder nok ca. ut sesongen 195/65/R16.

- Org. Baklykter til E36 Coupe. (uten "lyspære platen", oransje blink, og lider av "gullfisker"

- Senkesett (super sport?) dempere + fjører.

- Muligens en 1994mod. M50B20 (vanos) motor km-stand 197.000km, dynamo kunne trengt seg en overhaling + en dele motor.

- Dørtrekk til E36 Coupe (Svarte med blått stoff).

Jeg holder til i Bergen.

Listen blir oppdatert underveis når jeg har sett over hva jeg har liggende.

har ikke sett for meg noe priser men kom med bud, ikke skam bud, da jeg har en hvis formening om hva noe er verdt.

Har kanskje noen deler du trenger til din E36 så bare skrik ut om du mangler noe så skal jeg se over om jeg har det liggende :)

-Mvh. Christoffer.

Skrevet

Du har ikke originale dempere og fjører foran liggende? Hvor mye vil du ha for de hvite blinkerne? Trenger også hovedsylinderen til clutchen. Altså den som er på pedalen. :)

Skrevet
Du har ikke originale dempere og fjører foran liggende? Hvor mye vil du ha for de hvite blinkerne? Trenger også hovedsylinderen til clutchen. Altså den som er på pedalen. :)

jo tror eg skal ha det liggende, skal sjekke over om eg har alt du trenger i løpet av morgen dagen :)

Skrevet
Flott! :)

hadde ikke noe hovedsylinder til clutch desverre, men det andre har jeg liggende, bare se over at jeg har tuv papirene liggende til coiloversene jeg har på nå så jeg ikke selger noe jeg kanskje kan trenge i senere tid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...