Lex-Talionis Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hei, som topic sier så passer ikke rotoradapter i kamdrevet mitt. Hullet i kamdrevet er for lite i forhold til adapteret.Pluss at det er en slags hake i kamdrevet som ikke er på adapter. Finnes det flere typer adapter eller? Har tatt bilder av begge deler så dere kan se Takker for svar Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Ta bort plastkoppen på rotoren, den kan ikke være der. Så skal det stå en rundkile i kamdrevet som skal låse drevet mot kammen. Den finner du i det originale kamdrevet. Og vips, så passer alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Har ikke noe plastkopp der jeg. Den rund kila sitter på kammen min men det adapter skal jo inn i hullet på kamhjulet. Men hullet i kamhjulet er for lite. så skjønner ikke dette helt jeg pluss at du ser det er ei kile som er støpt i kamhjulet som du ser på bilde. Og det sporet er ikke å finne på adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Har ikke sett sånn rotorholder før.. Skal ihvertfall ikke være sånn plastskive på den. Riv av den eller stikk å kjøp en ny rotorholder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 hmm.. Kjøpe ny rotorholder sier du? Den orginale rotor holderen min passer iallefall ikke på det justerbare kamhjulet Har tatt noen flere bilder så du kan se Med den rotorholderen jeg har nå så vil rotor kommer s¨å langt ut at jeg ikke får på fordelerlokket. Du ser det på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 hmmm... konstigt... monterte sammen en rotorholder med et Nuke-drev forrige uke ( fra ppf) Var bare smekk smekk det, så var det iorden. Send meg telefonnummeret ditt på pm, så skal jeg sende deg en mms ettepå når jeg kommer til verkstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 jeg ser på gs at det er 2 forskjellige rotor adapter. skille var i 86. Kanskje jeg har adapter fra 86 eller senere og trenger nye typen? Har ingen annen forklaring på dette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 det finnes to forskjellinge, få tak i en fra nyere typen så passer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Ok takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå