Simmelim Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Heisann. Har kjøpt en 320d F30 med 20 toms felger. Det jeg lurer på er om dette er for "hardt" og vil ødelegge veldig kjørekomforten? Jeg har adaptivt understell med mulighet for sport-modus ved behov eller komfort til vanlig regner jeg med. Er det noen som har noen meninger om dette? Jeg har avtalt at jeg skal få kjøre bilen med de felgene littegranne (opp og ned veien) for å se om det går fint an å kjøre med de. Men jeg vil ikke få tatt den med ut på motorveien! Dekkstørrelsen er forresten 255-30 R20 bak og 225-35 R20 foran. Håper noen kan hjelpe meg Forresten så ser bilen mye råere ut med 20 toms felgene da de passer bedre enn alternativet som er 19 toms, både i stil og farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blodstrupmo1 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Er det runflatdekk? Det har mye å si på komforten og hardheten. Vekt på dekk å felger har også mye å si i denne sammeheng. Det er nok ikke så mange som har erfaring med F30 når det gjelder hjulstørrelser enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Det stemmer at det er runflat dekk. Men selger sier de er blitt veldig bra, og jeg må si jeg ikke synes de var dårlige når jeg prøvekjørte demobilen. Det jeg egentlig lurer på er om 20 toms med hhv 30 og 35 profil blir for hardt generelt egentlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blodstrupmo1 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Det kommer jo helt an på hvor effektivt undestellet er og hvordan du liker det, men jeg tror det blir veldig bra. BMW lager verdens beste understell for tiden. F30 er en kanonbil, og takler nok 20" på strak arm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Hvordan er dekkforbruket da når man har såpass lav profil på dekkene? Den ser jo unektelig kulere ut med 20 enn 19. Så det blir nok det hvis den ikke er helt elendig å kjøre med dekkene når jeg prøver de på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå