StorMotorStortSmil Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Hei holder på å bygge meg en S50B32 motor, idag såg jeg et vesentli problem. splainsn på orginale girkasse jeg hr er får små. altså cluthlammelene tar bare med ca 1mm på akslingen til kassa. clutchn er til en S52/S54. jeg lurer på om det går ann å sveise? adater eller "jokse" dette til på en måte? eller må jeg ha en ny girkasse fra S52/S54? evt passer disse rett på? med girkassefestene osv? Svinghjulet og dobbel lammel clutchn min er balansert til veiva mi. Takker og Bukker for all hjelpen. MV Alex
StorMotorStortSmil Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Hr orginal 6 trinns m3 kasse til S50. hr GS perfomance letta svinghjul og dobbel lammel clutch. clutchn er vist laget til S52 eller S54 kassene. S54 har 240*35*10 S50 har 240*29*10 forskjellen på kubbene som clutchn sitter på. hr søkt litt hr på bimmers.
StorMotorStortSmil Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /93119.jpg
SSM Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Du har jo skrevet svaret på problemet ditt her selv.... Eller så har du montert lamellen feil vei.
StorMotorStortSmil Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Jeg vet hva som er feil. Lammelene e montert rett. Men lurte om d går ann å jokse d til på en måte? Eller er det bare å bytte kasse? Pass girkassen til e46 m3 rett på e36 m3? Eller må det ombygging til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå