Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten update med solgte deler og priser :)

Har en komplett rhd bil og alt med unntak av motor/gear/mellomaksel skal selges.

AC pumpa skal selges!

Fantastisk strøkent vader interiør i sort fullskinn. 15 000,-? SOLGT!!!

sort taktrekk, takluke kasett+ + alle deksler til a-b-c stolper, solskjermer og håndtak + hattehylle - 3000,-

Aludører bud over 2 k pr stk, ikke en p bulk eller ripe, komplette uten dørtrekk. SOLGT!!

Originale M3 speil: bud!

forstilling 3500,- uten stabstag.

bakstilling 7500,-? ( med diff! )

eibach fjærer og originale dempere 2000,-

eibach stabstag 2000,- SOLGT!!

5 stk originale felger med nye dekk 225/45-17 og 245/40-17 (Fulda extremo rullet 180 mil ) 4000,-

fangere foran/bak + sideskjørt - bud! ( over 4000,- ) er ink eksos med 4 utblås!

Nesten nye EBC skiver og greenstuff klosser ( kjørt 180 mil, er som nytt! ) 3000,-

M3 kalipere i god stand 3500,- for alle 4!

hvite røde ( klare ) baklamper 600,- ? SOLGT!!

Chassi med tollkort: 4000,- eller hbo

Finner du ikke det du leter etter? jeg har en komplett bil, så send meg en mld eller ring, jeg har sikkert det du trenger :)

Bilen står utenfor Lillestrøm.

Å ringe meg er mye mer stas enn at du sender PM.

98852454

Bilen er selvfølgelig momset og har tollkort.

dhllw9suz4s9hxul0bk6.jpg

qf3shau91ype4gjebmbk.jpg

yapcyx48285zcqmmw1dm.jpg

s9fc66kcj99uyy8opfoh.jpg

7i4ldh42ckbe37xuku4f.jpg

6yr19wy36dn4murwd6j4.jpg

drmdgcqem76ep0xvkmf5.jpg

3z3gq6ni9uh5k9v22uji.jpg

idlkodhn57r52dvc7zwn.jpg

Skrevet
pris på intreøre ?

Nå er interiøret demontert, pris kommer jo litt ann på om du tenker bare på stoler/midetarmlene eller tak/gulvtrekk/dørtrekk a-b-c stolpe deksler etc.

Hele "pakka" 15 000,- og det er tilnærmet nytt!!

Skrevet

Pris på felger, vet du om baksetene passer sedan? Isåfall de også. Og hvis du har lampene over solskjermene i taktrekket i sort:) hva vil du ha for det?:)

Skrevet
Pris på felger, vet du om baksetene passer sedan? Isåfall de også. Og hvis du har lampene over solskjermene i taktrekket i sort:) hva vil du ha for det?:)

Baksete passer ikkje sedan nei ;)

Skrevet

gi meg 5k for felger med dekk ( gamle men ubrukte dekk ) er originale felger, ikke kopi!! og er 5 stk, så du har et skikkelig reservehjul.

Baksetet passer bare coupe og cab.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...