Huricane Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Jeg vurderer å selge godbilen grunnet at jeg har starta firma og i den forbindelse skal prøve å klare meg med en bil. Bilen er kjøpt ny på Bavaria Autozentrum i september 08 av en eldre mann. Han hadde den da i 3 år frem til jeg kjøpte den i september 11. Bilen er per dags dato gått 91000 km og der gjenstår 20000 til neste service. Bremseklosser foran og bak ble bytta ved siste service. Noe av det bilen har; M pakke ut og innvendig Svarte skinnseter (sportsseter, elektriske) Stor Navi Stor Hifi Elektrisk hengerfeste Automatgir Panorama soltak 18" sommerhjul og 17" vinterhjul . (Sommerhjul bør byttes veldig snart) Svarte "nyrer" (Orginale følger med.) Spørsmål mottas gjerne på tlf 95203151 Mvh Peter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huricane Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huricane Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 349+reg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huricane Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå