Gå til innhold

Valg av spacer på 10x20'' ET25 bakfelg E61

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kjøpt meg gs evolution 2 felger til E61, 8.5x20 ET20 foran og 10x20 ET25 bak.

Prøvde felgene på bilen for å se at alt passer før jeg får lagt på dekk, viste seg at bakfelgen har for høyt ET så den tar i innerskjermen.

Noen som vet hvor stor spacer jeg trenger for at det både skal se bra ut, samt ikke kræsje med hjulbua? :)

Skrevet

Hvilken dekkdim. har du? Det skal ikke ta i innerskjermen med et25 og normal dekkdim.

Jeg kjører med 10x20 bak med 295 dekk.

Felgene mine har ET 25, men jeg satte på 5 mm. spacere uten problemer med subbing etc.

Har en plan om å prøve 10mm, da disse har sentrering av felg, men mulig det blir akkurat for mye...

Skrevet

Har ikke fått dekkene enda så er selve felgkanten som tar i innerskjermen, Har bestilt 275/30 dekk. Helt orginal e61 facelift uten msport. Surt og måtte fram med spacere .. :(

Skrevet

Dette hørtes rart ut, ettersom jeg kjørte 3 mnd. med 20" felgpakke fra GS med samme ET.

Har da 295/25-20 bak, og det har ikke vært antydning med subbing, og min er i tillegg senket.

Har også samme bil som deg.

Satte på 5mm. spacere etterhvert kun for å få en bedre look :)

Skrevet

Det fyller ganske bra ut nå, men tror faktisk det går noen mm. til før det blir "subbings", og da med 295 brede dekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...