Emihol1 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 hei. har kjøpt en m50b25 løst fra en bil som har vært byttet motor i tidligere. så har ikke chassi nommer på motoren. er det muli å finne tak i dette bare ved hjelp av motor koden? er mtp ombygging jeg trenger chassi nr på motoren..
bjalle Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Får du tak i regnr på bilen så taster du dette inn hos mekonomen nettbutikk.så får du chassinr
Emihol1 Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Får du tak i regnr på bilen så taster du dette inn hos mekonomen nettbutikk.så får du chassinr har som sagt bare motor og motor kode..
Emihol1 Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 men i tilfelle, er det mulig å "lure" BT? hvis man vet om noen som skal skrote en 525, å få chassi nr av han, å si motoren kommer dærfra?
Jås Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Ta med motornummer til en bmw-forhandler og de finner ut chassinummer på bilen den kom fra. Dette har jeg gjort 2 ganger selv.
Emihol1 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Ta med motornummer til en bmw-forhandler og de finner ut chassinummer på bilen den kom fra. Dette har jeg gjort 2 ganger selv. takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå