Hazzy Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Jeg driver på å mekker på bilen, og siden jeg fikk ett sett med Fold facelift lykter kasta etter meg så tenkte jeg å bare få montert disse på. Men hvordan er det i forhold til ledninger? Selve demonteringa og monteringa går greit, men står igjen med ledningene som ikke ser ut til å gå som de gjorde før? Både de gamle og de nye er forøvrig xenon lykter, hvor jeg har flytta over tennerboksen(?) til de nye.
SpeedyIda Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hvis du skriver litt mer utfyllende og gjerne legger inn bilder så blir det lettere å gi et fornuftig og hjelpende svar. Å bare skrive at du står igjen med ledninger som ikke ser ut som før blir litt vagt, man må jo da gjette hvordan du hadde det fra før og hvordan du har det nå.
Hazzy Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Hvis du skriver litt mer utfyllende og gjerne legger inn bilder så blir det lettere å gi et fornuftig og hjelpende svar.Å bare skrive at du står igjen med ledninger som ikke ser ut som før blir litt vagt, man må jo da gjette hvordan du hadde det fra før og hvordan du har det nå. sant nok, sant nok, men leste som så på andre nettsteder at man skulle trenge en slags "splitter" kontakt så parklys og blinklys skulle gå sammen inn i lykta, men kan ikke si at det gir noen logisk mening på Fold lyktene.. og hva skal jeg gjøre med parklyssokkel f.eks?
Mikael-B Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Må lage dine egne kontakter eller kjøpe adapter ledninger. Hva er Fold for noe? Aldri hørt om før.
codex Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Jeg fikk nå med noen adapter ledninger når jeg kjøpte nye faceliftlykter, plug and play baby. Fold ja.. Hva er det ?
Hazzy Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Jeg hadde ikke hørt om Fold før jeg heller, før jeg så boksen med lyktene han ga meg. Sa at han fikk dem fra GS bildeler, og de så kurante ut så takka like så godt ja til dem. Men skulle vel tro at adapteren kanskje var kobla til, dersom det var 2 koblinger som var inn til ett punkt. Skal se nærmere i morgen, dersom det begynte å bli mørkt og kaldt da jeg skrudde.
Hazzy Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Nei, har jaggu huska feil på lyktenavna Var jo selvfølgelig Depo lykter, skjønner ikke hvor jeg har fått Fold fra :S Men har fått montert dem nå, eneste problem var at blinklyssokkelen på høyre side mangler begge festene fra pæresokkel, så måtte bare lime litt. Dere kan se resultat i prosjekt tråden min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå