Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello!

Noen som vet hvor jeg kan få tak i orginial sotet bmw vinduer?

Nye helst, noen sider som selger dette?

Er til en E60 2005 modell, siderutene fremme.

- Marius

Skrevet

Hvis du mener siderutene til sjåfør og passasjer, altså helt framme så ingen steder. De finnes ingen original sota ruter framme. Bak, tja, vil tro at de fleste rute firma klarer å hooke deg opp med det?

Skrevet

De bak er original sotet så det er ikke noe stress..

Men skulle gjerne hatt original sotet foran, så jeg slipper solfilm...

Sikker på det? Mener å ha hørt man kan få det, men mulig det er feil, derfor tenkte jeg å spørre her om noen visste :)

Skrevet

Stemmer nok ikke helt at det ikke finnes tona/sota sideruter foran til E60/61, min 06 530 har det i ekstrautstyrslista, koden for dette er :

356 climate comfort laminated glass.

Alle front, side og bakruter er tonet/sotet med en laminering som ligger midt inne i ruta, de funker helt fantastisk når det gjelder på stoppe solstrålevarme trenge inn i bilen.

På dette beklageligvis dårlige bildet av førersiderute så er det er et felt helt øverst på 3mm som kun er klart glass, så kommer originalvinduets toning, 3mm nedenfor denne begynner 23% alu light innvendig montert sotefilm, ser det lettest rett over venstre utelampe på veggen:

tonarute.jpg

Skrevet

Jo sånn sett så ja, det finnes. Akk som mercedes har farget glass på siderutene og lexus har det sammen, men det der er vell cola light innafor soting. :lol: Har du det på utstyrlysta di, så klarer de fleste rutefirma å skaffe det. Eller så kan du god prate med de og få de til å bestille det på forsikringen, eller bestille og betale selv gjennom de. Nå vet du også hva utstyrskoden er.

Jeg trodde du mente at du hadde "sota=mørke/svarte" ruter bak og skulle ha samme sot forran, men hvis du mener sånn som han over meg sier, så er det ikke noe stress å få tak i. Hør med nærmeste rute firma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...