ww2 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Sideskjørta er røde og strøkne...er montert på bil fatter ikke helt hvorfor du skal ha bilder da men jeg skal fikse det Skal ta bilder av int også
ww2 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Hei, Det er de 17" som ble levert til m5 3,6,senter kan tas av.Skal fikse noen bilder av alt.
ww2 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Æch.. Det har jeg nok av... Idiot........Er mektig lei sånn piss som dette,dette er forsøppling av andre sine tråder.Dette er ingen kontaktannonse.Lurer du på noe mer Silverboy så får du komme hjem til meg....
ww2 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Du selger ikke chassideler? Hei, Hva trenger du
ØyvindBraaten Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Hva hadde du tenkt deg for bremser? Ikke tilfeldigvis bakstilling med diff liggende?
ww2 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Er på jakt etter et par hele jekkfester. Burde være noen sånne her,bilen er så og si rustfri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå