martinbmwmkiller Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Noen som hvet hvordan man får fjærner ews 2 fra m52b28 96 mod, skal sette den i min 92 mod karosseri uten ews ? help? fant noe på nettet om å kutte signalene fra 1 ledning fra ews til dme ?? hjelp??
kimf Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Nytter ikke å kutte noe signal ledninger på ews2, ews2 har en nøkkel som må være rett i signalet (ISN) 1. Software i motorstyring kan modifiseres slik at den ikke har ews check 2. Emulator kan monteres som emulerer ews systemet, denne må kodes opp mot din motorstyring. 3. man kan kobble opp ews systemet fra bilen der motor kommer fra, eller fra en annen bil for så å parre dette mot motorstyring. Det finnes ingen måter å lure seg unna en av dem alternativene over her.
martinbmwmkiller Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Nytter ikke å kutte noe signal ledninger på ews2, ews2 har en nøkkel som må være rett i signalet (ISN)1. Software i motorstyring kan modifiseres slik at den ikke har ews check 2. Emulator kan monteres som emulerer ews systemet, denne må kodes opp mot din motorstyring. 3. man kan kobble opp ews systemet fra bilen der motor kommer fra, eller fra en annen bil for så å parre dette mot motorstyring. Det finnes ingen måter å lure seg unna en av dem alternativene over her. hvet du hvor jeg kan sende styrenheten slik at den ikke har ews check lengre ? har nøkkelchippen og ews styrenheten. må jeg da få tak i nøkkelcoilen og ledningsnettet til ews. er det bedre å få den til å starte da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå