enthom Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 PRIS: 3000kr Jeg selger min e39 Hualingan hovedenhet da jeg ikke har bruk for denne lengre. Ble kjøpt ny rett over nyttår hos GS bildeler for 5390kr og er pent brukt. Ingen skade på produktet. Alle deler/adaptere og ipod kabel følger med. Denne er uproblematisk å installere (finnes flere guider på nettet) og kan plugges rett inn sammen med de gamle høyttalerene. Dette gir vesentlig bedre lydkvalitet og man får støtte for ipod, aux inngang og navigasjon (kart følger ikke med) Som sagt selger jeg denne for 3000 kr. Har også et ubrukt ryggekamera som kan følge med for 200 kr. Dette kan monteres i et av skiltlysene og ble kjøpt sammen med spilleren. Har desverre ikke originalembalasjen men en kartong skal vi alltids klare å oppdrive. Vil helst ikke sende produktet så dersom noen i Hordaland føler seg truffet så er det bare å ringe 908 53 153 eller sende en epost til enthom@online.no. Jeg bor i Bergen sentrum. Jobber mellom 16-24 hele påsken så da vil jeg ikke svare telefonen men epost sjekker jeg ofte. Pruting er ikke aktuelt! God påske og takk for det gamle!
Bmw_e39 Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Har du noen bilder av dette montert i bilen, og bilder av det generelt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå