mcivar Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Hei Jeg vurderer å kjøpe en bil som befinner seg i england. Bilen er norsk registrert. Personen som skal selge benytter seg av et firma som heter Global Cargo Limited UK. (http://www.globalcargolimited.co.uk/) Har noen vært borti dette selskapet ? Jeg er litt skeptisk til hele prosessen, men hører jo om andre som gjør det. ANyone ? mvh McIvar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Kvifor er det ein norskregistrert bil i England? Du er sikker på at det ikkje er lureri? Og det er vel lettere å skaffe seg ein bil som er litt nærmere der du bur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Er ikke den 1 serien som stod på finn a? Tror den er nevnt i finn tråden... Har du evnt link? Hørtes merkelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Norsk registrert bil i England. Ja det kan skje, men er få folk som tar med sand til Sahara.... Skal du i tillegg overføre depositum eller bare sende over personnr så hadde jeg heller kjøpt flax lodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Noen er jo veldig godtroende.... Som flere sier: Hvorfor skal noen gidde å ha en Norsk registrert bil i England når de for prisen av en norsk bil kan kjøpe seg 3 i England? Og hvis det er snakk om å overføre penger til et fraktselskap som liksom skal sende bilen til Norge bør det ringe noen bjeller hvis du ikke selv er tilstede i England og selv leverer bilen til fraktselskapet etter at en eventuell selger har solgt deg bilen. Som milhouse skriver er det nok større sjangse for å vinne i lotto enn å se noen ny bil på gårdsplassen i Norge. Edit: Er det denne du tenker på så er det bare svindel alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Litt rart og se at så mange går fem på etter at det har vært tatt opp i media så mange ganger. Får ikke min medlidenhet om noen fortsatt "kjøper" norsk bil i england eller setter over penger til en rik neger konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå