Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vurderer å kjøpe en bil som befinner seg i england. Bilen er norsk registrert.

Personen som skal selge benytter seg av et firma som heter Global Cargo Limited UK. (http://www.globalcargolimited.co.uk/)

Har noen vært borti dette selskapet ? Jeg er litt skeptisk til hele prosessen, men hører jo om andre som gjør det.

ANyone ?

mvh

McIvar

Skrevet

Kvifor er det ein norskregistrert bil i England? Du er sikker på at det ikkje er lureri?

Og det er vel lettere å skaffe seg ein bil som er litt nærmere der du bur!

Skrevet

Norsk registrert bil i England. Ja det kan skje, men er få folk som tar med sand til Sahara.... Skal du i tillegg overføre depositum eller bare sende over personnr så hadde jeg heller kjøpt flax lodd

Skrevet

Noen er jo veldig godtroende.... Som flere sier: Hvorfor skal noen gidde å ha en Norsk registrert bil i England når de for prisen av en norsk bil kan kjøpe seg 3 i England?

Og hvis det er snakk om å overføre penger til et fraktselskap som liksom skal sende bilen til Norge bør det ringe noen bjeller hvis du ikke selv er tilstede i England og selv leverer bilen til fraktselskapet etter at en eventuell selger har solgt deg bilen.

Som milhouse skriver er det nok større sjangse for å vinne i lotto enn å se noen ny bil på gårdsplassen i Norge.

Edit: Er det denne du tenker på så er det bare svindel alt sammen.

Skrevet

Litt rart og se at så mange går fem på etter at det har vært tatt opp i media så mange ganger.

Får ikke min medlidenhet om noen fortsatt "kjøper" norsk bil i england eller setter over penger til en rik neger konge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...