w126 Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 jeg har en 2000 e38 750i, med uorginalt alarm system som har slått seg fullstendig vrang! jeg har bare gjort vondt verre ved å forsøke ting selv, og nå får jeg ikke lenger start! tror det skal holde å bare koble hele skiten fra, uten å ødelegge integriteten på bilen og dens orginalitet. vennligst kontakt meg dersom du vil ta oppdraget, eller har forslag til hvor jeg kan henvende meg. mob 41412777
D.Toft Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 der jeg har sett uorginale alarmer med startsperre, så er ledningen til starteren klippet i 2 og koplet innom alarmboksen. finn dem 2 ledningene og kople dem sammen. prøv da
w126 Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 der jeg har sett uorginale alarmer med startsperre, så er ledningen til starteren klippet i 2 og koplet innom alarmboksen.finn dem 2 ledningene og kople dem sammen. prøv da jo, takk takk den gjør nok så mye mer enn som såh.... den sender feilkoder til flere units, og før den låste seg helt viste den diverse feil på avlesning fra obd2. blandt annet o2 feil før cat'en og feil på cyl. 7-12 jeg hadde jo start på den, og den kjørte, men feilet på cyl. fikk alarm driten å funke igjen, og bilen var strøken! 100% så feilet den igjen etter batteri skifte, og da kom "tyveri sikringen" ikraft hver gang man satte den i gir og trykket på gassen. da døde bilen og alarmen kom på. etter jeg hadde tuklet litt for mye med den selv, kommer den uorg. alarmen på hver gang man vrir om nøkkelen. jeg er redd for om jeg selv begynner å tukle mere med det, og koble starter på direkte, så vil den fortsatt komme på med vesentlige feil, og tukler jeg videre da så gjør jeg det bare vanskeligere for en kyndig person.... PLEASE! IN DESPERATE NEED OF SOME HELP OVER HERE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå