Gå til innhold

e38 fullstendig bananas


w126
 Share

Anbefalte innlegg

w 1994 - 730+I, 270000 km - elektriske utfordringer

730 fra 94 - verdens snodigste bil, skulle tro det var en italiener hva det elektriske angår

først kuttet periodisk v/f vindus heis ut og så kom tilbake, videre kuttet blinklys ut, så kom det tilbake, etter en stund begynte samtlige lys pærer å blinke som strober inkl. dashbord, dør, tak, tåke, bagase, blink, nær, fjern, bak lys. på dette tidspunktet koblet jeg bare fra alle pærer utvendig. ABS og ASC lampe lyser, jeg har skiftet abs sesorer og feil forsvant i 1km. og kom tilbake... videre har jeg forsøkt å skifte alle data bokser fra en maken delebil uten hell. igjen forsvant problemet kun i noen km.

denne bilen gjør meg fullstendig sprø,

vennligst kom med tips, om du vil ha oppdraget kontakt meg eller henvend meg gjerne til noen som kan fikse underverk!

mob. 41412777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... er det en koblingsboks bak tenninga???

jeg har jo en maken delebil, og har dermed byttet ALT av bokser jeg har kommet over.

batterier har jeg forsøkt nok av, men er det noe bak tenninga så har du reddet meg ;)

skal ta og sjekke det

andre som har en annen mening eller fornuft meld her eller ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dorling joring kan også få elektronik til å gå bananas...

jeg har ingen med kompetanse til å sjekke for jord feil

tydligvis synes han som har tittet på bilen syntes det å sjekke for jord feil å være utfordrende. han har simpelt ikke kompetanse. jeg behøver en som har denne kompetansen. for vedkommede vil det nok være en hverdagslig jobb

hvor er du mannen med peil?

ordner du dette, så ordner du også ting og tang med mine andre biler! jeg har mye jobb til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ingen koblingsboks bak tenningen. mulig jeg ikke vet hva jeg ser etter da...

Tror han mener bakstykket til tenningslåsen.

Kjent på E39 at når det blir slitt, så begynner alt elektrisk i bilen å leve sitt eget liv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...