Massern Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Normalt sett legger jeg ikke ut biler før jeg har annonsert de på Finn, men slenger ut litt kjapp info om bilen jeg skal selge nå, så kommer salgsannonse og bilder så fort jeg får ordnet det i morgen (i dag). Det negative først: - Sprekk i frontrute - Tenningslås må skiftes (går rundt/tar ikke tak hver gang), men ikke noe problem å bruke/starte bilen - Ny lås på bagasjeluka må skaffes (må åpnes innenfra) - Airbag- og ABS-lampe lyser (mulig pga. den halvt defekte tenningslåsen) Ellers er den veldig kompakt og fin å kjøre, pluss at den går overraskende bra til å ikke ha større motor. Ikke noe utstyrsbombe, men el. speil, el. takluke, el. vinduer x2, høydejustering på lykter, ABS, airbag og alufelger. Ikke en strøken bil, men fremstår som hel og bra utvendig, og hel og pen innvendig. EU-godkjent i ett år til, og ingen grunn til at den ikke skal kunne gå igjennom neste gang heller. Gått 229 000km. Årsavgift betales av kjøper, ettersom dette er en bil jeg har tatt i innbytte og som jeg ikke har noen planer om å ha. For at du ikke skal føle deg snytt når du klikket inn på tråden, slenger jeg med et bilde som forrige eier har tatt: Bilder tatt med skikkelig kamera kommer i morgen sammen med annonse på Finn. PM eller tlf/SMS 99462375. Er også åpen for innbytte i billigere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Massern Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Det tok sin tid, men nå er den lagt ut: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34230560 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Massern Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Tenningslåsen bestemte seg for å slå seg helt vrang (les på Finn), så da selges den 5000,- (!) billigere for å få den bort fort og gæli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Massern Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Kan gå en lapp eller to til billigere om noen henter den i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Massern Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå