Gå til innhold

'92 525 ixa med ny motor Byttes (eller selges)


w126
 Share

Anbefalte innlegg

dette er en bil som går i mange år til om ønskelig av dens eier

har nettopp satt i motor kjøpt fra LAT BMW med garanti

denne er sterk og strøken! 2,5l 192 hk.

Automatkasse er overhalt av BMW spesialist i dagene før gammel motor tok kvelden.

interiør og eksteriør bærer preg av alder,

og fremstår aldeles ikke som en pærle, men teknisk veldig sterk.

for 3-4 år siden ble den fullstendig nedplukket og all rust fjernet. ny eier kan glatt "bruke den opp" over en del år, eller gå for en helrestaurering

har enkelt ikke bruk for bilen lenger. den har kun vært en ekstra vinterbil i årene jeg har hatt den, og nå erstattet med en Suburban. før den var min var den min fars fra omtrent ny, og slitedeler alltid skiftet av en petimeter...

tenker den ikke har noen spesiell salgsverdi, så er åpen for mange bytte muligheter!

kan vurdere bud

bytte ting av interesse:

Audio: yh501 høyttalere, CAV A8M forsterker, Advance Acoustic utstyr, Audio Analogue

Tilhenger: Alt av interesse, bilhenger, billig Camping vogn til ombygning, vare henger etc.

Hvitevarer: Side by Side kjøleskap - eller innbygningskjøleskap 142cm høyt - innbygningsoppvaskmaskin - innbygnings micro

Arbeid: behøver hjelp til oppbygning av min '90 MB w126 560SEL, gjenstående arbeid er å ordne til og montere interiør fra e SEC og lakkere (har mekanisk verksted) mangler bare en med vilje og tid

Dekk: behøver dekk til 19" 235-245 front og 255-275 bak til e38

Materialer: Gulv flis, beleggningsstein, kantstein, vinduer av stor størrelse til vinterhage

Verktøy: alt av interesse, bilverktøy, løftebukk, ventilasjon for lakkering, håndverker verktøy, malings sprøyte maskin

åpen for forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...