Gå til innhold

Dynavin e9x software??

Anbefalte innlegg

Hei

Har kjøpt og satt inn en ny e9x og det virker bra, men når jeg trykker meg inn på navi så finner den ikke software.

Trykker meg inn på intalasjon men da blir alt på kinesisk.

Trykker meg inn på windows, men da stopper det med at den må ha en fil/program, som jeg da går ut fra skal vere på et minnekort. Har prøvd å legge inn et kart, men det var vist ikke nok. det gikk ikke

Hva trenger jeg av software for og få det til å virke?

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har kjøpt og satt inn en ny e9x og det virker bra, men når jeg trykker meg inn på navi så finner den ikke software.

Trykker meg inn på windows, men da stopper det med at den må ha en fil/program, som jeg da går ut fra skal vere på et minnekort. Har prøvd å legge inn et kart, men det var vist ikke nok. det gikk ikke

Tore

Har fått den gps'n til å virke, men den windows delen skjønner jeg ingenting av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tore

Har fått den gps'n til å virke, men den windows delen skjønner jeg ingenting av.

Bruk wolfncu så får du litt bedre oversikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Er det bare å laste ned og legge over på minnebrikka, eller på minnepinne bak og så virker det? Hva er risken?

Har sigic drive 2012 på sd. Hadde tengt å få google satelittkartet, men vet ikke om det går. Rettere sakt så vet jeg ikke hvordan. Er helt blank på området

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å legge det inn på en minnebrikke du setter inn i fronten på spilleren.

Husk at du må inn i settings og endre til å bruke WolfNCU.exe istedet for gps-programmet.

Bruker selv IGO Primo som kartprogram, da det var rimelig enkelt å sette opp.

Jeg har spilleren til E46, men regner med det er liten forskjell i oppsettet mellom denne og din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen wolfncu du kan anbefale. Det er mange forskjellige med forsjellig størrelse. Den jeg lastet ned og prøvde tror jeg ikke var helt komplett og var på litt av hvert på tysk/engelst/kinesisk. Finnes det på norsk?

Ligger link til download her et sted på en diy jeg lagde som fungerer ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...