VassFEITEN Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hei Jeg vurderer å selge min BMW 320i sedan 1993modell, derfor luftes den her for å se hvordan responsen er. Bilen er i daglig bruk, men var litt uheldig på glatta - se bildene nederst i innlegget. Bilen er veldig tight og fin å kjøre - sitter bra på veien! Info: [*:jccdbyxv]BMW 320i [*:jccdbyxv]Sedan [*:jccdbyxv]2liter, 150hk [*:jccdbyxv]190.000km [*:jccdbyxv]EU-godkjent: 21 november 2011 [*:jccdbyxv]Servicehefte [*:jccdbyxv]Bensin [*:jccdbyxv]Manuell [*:jccdbyxv]ABS [*:jccdbyxv]Klimanlegg [*:jccdbyxv]Servostying [*:jccdbyxv]Motorsport styling: Ratt, girkule, og endel utvendig. [*:jccdbyxv]Sentrallås [*:jccdbyxv]Takluke [*:jccdbyxv]Motorsport sommerfelger [*:jccdbyxv]Vinterhjul [*:jccdbyxv]Justerbart senkesett (godkjent i vognkort) Ting som er byttet:[*:jccdbyxv]Nye bremserør [*:jccdbyxv]Høyre bærekule [*:jccdbyxv]Brekket fikset [*:jccdbyxv]Ny termostat [*:jccdbyxv]Ny slavesylinder clutch [*:jccdbyxv]Nye fronlykter, med angeleyes. [*:jccdbyxv]Montert brukt violett grill, da den orginale blei bøyd i vinter. [*:jccdbyxv]Tatt ut forsetene og satt inn delskinn fra 97mod - orginalsetene kan monteres før salg dersom det er ønskelig Ting som bør fikses[*:jccdbyxv]Sette på en ny nyre i grillen [*:jccdbyxv]Fullføre utretting av bulken bak, og lakkere - jeg kan skaffe proff. lakk med korrekt fargekode. [*:jccdbyxv]Nye baklykter - jeg kan få tak i noen billige mot pristillegg dersom kjøper ikke finner noen selv. [*:jccdbyxv]Frontfangeren kan fikses med sparkel og en plate på baksiden, pusse ned å lakkere + ny list over skiltet (i verstefall ny fanger - denne koster ca 2000, men kan skaffe en billig brukt) Jeg har også en 1997 318is coupe som kan kjøpes separat eller sammen med 320i. Det er denne bilen jeg hentet setene fra. Denne bilen har mye som kan brukes på 320. Se finnkode 34037965 for mer info om delebilen. Ta kontakt for mer info Vidar Hetlelid 46765460 vidar_hetlelid@hotmail.com BILDER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Prøv å legg ut bildene på nytt! Husk å kopiere teksten etter du har lastet opp bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Prøv å legg ut bildene på nytt! Husk å kopiere teksten etter du har lastet opp bildene Hehe, holder på med saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 hva tenker du deg i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318IA Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 pris? Ser for meg rundtom 35-38000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berglijr Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 20.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Kan vurdere 30tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Pris på 318ISen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Pris på 318ISen? Har ikke bestemt meg for noe pris for hele bilen, men kan se for meg noe mellom 7 og 9 høvdinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Sendt deg mail ang 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mgd Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 bilder av bilens interiør ? kan du sende meg noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VassFEITEN Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Bump. 320en går for 25.000, ved hurtig avgjørelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå