Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heii. Jeg holder på med å bygge om e30 min til bane bil.

Holder på å bytte motor. Fra en 316 motor (M40) til en 520 motor (M50)

prosjekte går ganske fort framover. håper å rekke GS Treffet i Mai. det ser jeg meg fram til.

Hvis det er noe som har noe forslag om noe tøft så er det bare å komentere :)

sj6zqrbd35zj3hfd0qmw.jpg

5r9y8ngjb7srrnzybioe.jpg

pjs4lg8izgayon6871a9.jpg

5ke8l6zcyb1xvc5stpe6.jpg

0036bwbvujecidy2woo5.jpg

Skrevet

ja skal hente ut mellom 100 og 200 hk mere ved hjelp av turbo etter hvert. stopper seg litt i pengene å da.

begge luftfiltrene blir koblet på innsuget.

Skrevet

Artig å se enda en E30 med M50B20, driver selv med denne konverteringen og har et spørsmål til deg.

Hvordan er klaringen mellom viskose og radiator for din del?

Bruker selv den store E36 radiatoren for de med AC osv, men den jeg fant var det hull i og jeg sliter med å finne en erstattning av nøyaktig samme type pga klaringen mellom radiatoren og viskosen.

Fortell gjerne litt om hva slags BKF du bruker, om du har spacet motorfestet osv.

Selv gikk jeg for en moddet IX facelift bkf så jeg slapp spacer, og M20 kasse med tilhørende svinghjul/clutch.

Skal følge med her, lykke til videre :)

Skrevet

d e go klaring på viskose vifta å radiatorn byggd radiatorn inne i ifronten bak front plata bruka orginale radiatorn fra 316 å så bruka vi gearkasse festa tå 318m40:-> å motor festa e av en e30 ix d bli ta robin:->

Skrevet

Har stor trua på ta jeg.

Sveiset egene motorfester. var meget bra det. rekner med at jeg må forsterke dem litt mere. vi får se.

radiatoren var ikke noe problem med litt kapping og tilpassing får man til det meste :)

Du skal ha en stor takk for hjelpen SMOKERIDER :)

bare fortsen å spørre om til :)

Svarer så fort jeg har anledning til det

tar i gjerne mot gode råd :)

Skrevet

Da er det bare å sitte å vente på en del da. kommer kansje i morgen. hvis ikke får jeg den ikke før på mandag. KIPT :) vil ha oppstart jeg no. faen ååå

Skrevet
Da er det bare å sitte å vente på en del da. kommer kansje i morgen. hvis ikke får jeg den ikke før på mandag. KIPT :) vil ha oppstart jeg no. faen ååå

Vet hvordan det føles, mangler radiator bare for oppstart... Har kjøpt to radiatorer, ene passer ikke og den andre er ødelagt.. Så jeg føler med deg :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...