SundinRacing Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Robert: beklager seeeint svar men vært opptatt... Nå som denne et timet opp der den skal være i registeret sitt så skal den ha fullt trykk mellom 4000 og 4500rpm, det hadde den ihvertfall før. Og jeg tror IKKE du vil teste denne på 2 bar, da 1,6 bar (730WHP) var mer enn farlig nok i denne bilen før.. spant på alle gira! på vegne av Kenneth og oss i Moonshine så ble ihvertfall ikke turboen sveiset til grenrør når "vi" hadde denne.. det gikk et par eksospakninger mellom grenrør/turbo når kenneth hadde den, men ble bare byttet fortløpende.. Jeg veit ikke hva slags jallaløsninger førrige eier har gjort på denne, men kan jo være en del, da den var i bra stand og gikk som et skudd før, det eneste jeg maste på Kenneth om var å lage nytt ledningsnett for strøm i bilen (ikke autronicledningsnettet men alt annet) gratulerer med en bil som skremmer SATAN på en solskinnsdag, er flere som har holdt på å kjøre seg ihjel i denna når den plutselig finner det for godt å rive seg løs i 200km/t på tørra.. ta det pent til å begynne med du!
driftern Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Robert: beklager seeeint svar men vært opptatt...Nå som denne et timet opp der den skal være i registeret sitt så skal den ha fullt trykk mellom 4000 og 4500rpm, det hadde den ihvertfall før. Og jeg tror IKKE du vil teste denne på 2 bar, da 1,6 bar (730WHP) var mer enn farlig nok i denne bilen før.. spant på alle gira! på vegne av Kenneth og oss i Moonshine så ble ihvertfall ikke turboen sveiset til grenrør når "vi" hadde denne.. det gikk et par eksospakninger mellom grenrør/turbo når kenneth hadde den, men ble bare byttet fortløpende.. Jeg veit ikke hva slags jallaløsninger førrige eier har gjort på denne, men kan jo være en del, da den var i bra stand og gikk som et skudd før, det eneste jeg maste på Kenneth om var å lage nytt ledningsnett for strøm i bilen (ikke autronicledningsnettet men alt annet) gratulerer med en bil som skremmer SATAN på en solskinnsdag, er flere som har holdt på å kjøre seg ihjel i denna når den plutselig finner det for godt å rive seg løs i 200km/t på tørra.. ta det pent til å begynne med du! Der var Sunda også jo trivelig med litt kjenst folk Merket at den var hissig ja, som sagt så fikk vi ikke mer turtall en 4500 å da sto kurven 90 grader rett opp så når vi får dratt denne så blir den nok hissig ja blir morro å se da jeg vet hvor farlig den jævla audien min var hehe... Ettersom gamle eier sier så har han gjort opp hele el nettet på den og mye småting å jeg synes det meste ser bra ut jeg altså så at både dere i moonshine og Kenneth, å bøyum som eier før meg har lagt ned mye penger og tid i bilen er det ingen tvil om Det som var leit var at jeg fant ut alt det småpisset etter kjøp av en såpass dyr bil, noe som var litt leit men det går seg vel til, slicks dekk er innkjøpt og jeg stiller med horn i panna og mye reserve hjul på Våler hahaha.. Vi må vel ta oss en dram på kveldningen tenker jeg også
Kimmit Racing Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 med denne boringa er 2 bar ingen problem.den har borr 84.50.vet at noen har bremset over 3 bar med desse blokkene så det er ingen problemer.men jeg hugser ikke helt om du har 81 eller 96 eksoshus.har du 81 så vil du nok møte litt baktrykk etterhvert.vile gått for 96 om du skal videre oppover.
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Samma hvordan oppsett det er på bilen Robert du skal jo bare stå og legge om dekk på bilene mine...
driftern Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 med denne boringa er 2 bar ingen problem.den har borr 84.50.vet at noen har bremset over 3 bar med desse blokkene så det er ingen problemer.men jeg hugser ikke helt om du har 81 eller 96 eksoshus.har du 81 så vil du nok møte litt baktrykk etterhvert.vile gått for 96 om du skal videre oppover. oki som Sunda sier så behøver jeg ikke så mye, men det er greit og prøve i benken bare for å se blir nok kjørt på et litt mer stødig lavere trykk uansett regner med det kommer updates i morgen når Volden har kost seg noen timer i benken igjen
driftern Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Samma hvordan oppsett det er på bilen Robert du skal jo bare stå og legge om dekk på bilene mine... Hallois Sjefen Ja det skal jeg gjøre men du vet jeg er edru på kveldstid, så jeg er tidlig oppe å kjører min bil, så når dere er edru å våkne utpå dagen er jeg klar for å være verksted mann hehe å så er det positivt til mere min står i ro for da ryker den ikke
driftern Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Var svært så heldig jeg skulle være med denne bilen Måtte i dag bytte coiler, da gikk den som ei klokke å var i form men ville ikke yte mer en 600 blås, så da ble det inspeksjon av turbo og den er ikke i fin form inni for å si det sånn Så da fikk jeg bekreftet lyden jeg synes var rar på et videoklipp jeg hadde sett av bilen!! Baaaaaah
|Ole| Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Ikke bare jeg som er uheldig ser jeg I dette gamet er alle uheldige til tider
driftern Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Joda det er sant det men Da blir det vel å få slipt vekk den fine sveisen som de har festet turboen med å bytte i en real garrett tenker jeg Så om noen vet om, ring meg på 99777657 takk
|Ole| Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Joda det er sant det men Da blir det vel å få slipt vekk den fine sveisen som de har festet turboen med å bytte i en real garrett tenker jeg Så om noen vet om, ring meg på 99777657 takk Precision 6266 hadde sikkert vert fint til ditt bruk om du skal drifte
driftern Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Joda det er sant det men Da blir det vel å få slipt vekk den fine sveisen som de har festet turboen med å bytte i en real garrett tenker jeg Så om noen vet om, ring meg på 99777657 takk Precision 6266 hadde sikkert vert fint til ditt bruk om du skal drifte Har fått anbefalinger om 62mm ja så vi får se Må sjekke litt på sparekontoen her fremover.. Jeg trodde dette var en bil jeg kunne ta noen små justeringer på å dra på gatebil å ha det morro med, men der gikk jeg på en kjempe smell som resulterer i en stor regning men men skal vel få til så jeg kommer meg på våler
PM.Hagadøkken Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Sleng ut noen flere bilder av bilen a:) Morro å se litt på hva slags løsninger folk bruker:)
Dirty Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Ikke bare jeg som er uheldig ser jeg Jeg er alltid uheldig! burde egentlig bare selge alt å kjøpe en skoda
Kimmit Racing Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 vulle gått for en 6266 turbo eller en 5862 om du skal nøye deg med 500 whp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå