driftern Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 Oioi hvilke kammer sitter det i denne? Det er 1stk kam å jeg vet ikke hva den heter Er håpløst å finne ut alle spec på bilen når det er mange som har eid den :S
Silverboy Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 hei hå.. tydeligvis slite i går kveld, klart det er en kam Vi får nøye oss med "sist kjente".. kanskje en av Moonshine gutta kan skyte inn noe? Veldig interessant å se hva en time ekstra med finjustering utgjorde på samme ladetrykk.. Nesten så man får lyst til å bestille en ekstra dag i benken bare til sånt
driftern Skrevet April 21, 2012 Forfatter Skrevet April 21, 2012 hei hå.. tydeligvis slite i går kveld, klart det er en kam Vi får nøye oss med "sist kjente".. kanskje en av Moonshine gutta kan skyte inn noe? Veldig interessant å se hva en time ekstra med finjustering utgjorde på samme ladetrykk.. Nesten så man får lyst til å bestille en ekstra dag i benken bare til sånt Ja moonshine gutta vet garantert dette Ja jeg har bremset flere biler hos Kenneth Volden og blir like fornøyd hver gang De fleste andre bruker noen få timer på mapping, å det holder det altså så ikke no galt med det, men da er finjusteringa igjen virker det for Volden er billig i drift å super service, virkelig til å anbefale for alle
|Ole| Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Uten att eg veit vil eg tippe att det er Z45 kam da Olsen handla hoss Kimmit
Silverboy Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 i speclisten fra motoren var til salgs for en tid tilbake så stod det Enem 300 graders kam.. det vil si at det ikke er fra standardsortimentet til Enem i så fall.. Da z45 er 280 og Z58 er 296.. Sånn effektmessig så ville jeg tippet det var Z58 nemlig.. virker mye å hente ut den effekten av en Z45 med 62 turbo... Ser kimmit har en KM12 kam som har omtrent de spesifikasjonene som er nevnt i salgstråden, bittelitt annen løft bare.. Kimmit: what is what?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå