joris Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Her er sjansen til å gjøre et kupp ved rask avgjørelse (før jeg ombestemmer meg og fixer bilen selv..). Fått følgede "diagnose" av verksted i byen: - Lekkasje fra luftbelg h.s bak (koster 1.800,- ny) - Tett veivhusventilasjon (ventil + alle slanger koster ca 1.200,- komplett) Andre negative ting: - Bakrutepusser virker ikke (må skifte gjennomføringen i bakruta) - Pixelfeil på display til CD spiller (kan skaffe nytt for 1000,-) - Noe ulyd fra forstilling/stabstag - Dårlige sommerekk Dette er desidert den billigste 2002 modellen der ute.. Litt småfiks og påkost så har du fortsatt en billig og god bil! Bilen har følgende utstyr: -sportseter -xenon -hengerfeste -isofix -15" org alu med bra piggfrie vinterdekk -16" org alu med dårlige sommerdekk En eiers bil (firmabil) før meg. Alle servicer skal være tatt, men serviceheftet er ikke helt komplett. Kan evnt forsøke å få en utskrift fra verkstedet (ikke BMW) som har blitt brukt i det siste. Bilen har klart seg greit for rust. Et par bobler etter steinsprut men det er alt. Rustfri bakluke! Trenger en polering og innvendig vask/rens. Selges som den står for 55.000,-. Alternativt fikser jeg opp småfeilene, shiner den opp og legger den ut på finn.no for 80.000,- Kan kontaktes på 47711485 Mvh Jon
joris Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Dårlig dag, lekkasje fra luftbelg... Mistet motet og satte ned prisen ytterligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå