bmw330i Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 hei har en god del deler til e36 . delene befinner seg i andebu i vestfold om du lurer på noe send pm eller ring 91003755 ... bærearmer foran coupevifte m3 diffuser til orginal m3 speil høyre og venstre side ///m3 logo helt ny speil på frontruten ratt uten airbag blinklys armer el vindusheiser begge sider foran med motorer skjerm blinklys panser plastikk inne i koffertlokket radiator koppen varmevifte justerings apparat koffertlokk holdere spylertank lysbryter solskjermer 15" alufelger sølv grill ramme abs pumpe servopumpe rød høyre bakdør venstre rød bakdør bakfanger med diffuser grønn venstre skjerm grønt koffertlokk radiator med ac diff ifra en 318i airbag ratt med airbag radiator ramme ting som jeg ikke har bilde av komplett demper foran fjærer bak brun høyre fremdør vinduer til dører klarglass baklykter led baklykter radiator uten ac frontfanger kurvelys front bjelker frontlykter grill nyrer til facelift og preface har også mye mere men kommer ikke på noe nå , men om du trenger noe og det ikke står her så spør så gir jeg svar så fort som mulig om jeg har .
tinae Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Har du fortsatt grillramma og bakluka? er de rustfri? pris ?
bmw330i Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 bakluke er solgt , har grillrammen da ....
Maximan Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Jeg er interessert i den pære holderen til høyre tåkelys. Lykta er det ikke farlig med. Hvor mye skal du ha for det?
Lorentzose Skrevet April 24, 2012 Skrevet April 24, 2012 Er panseret til coupe eller sedan ? kan vere greit og informere om dette på første posten!
lilletommi Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Hallo, du har ikke avtagbart tilhengerfeste? eller noen som vet om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå