engern Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Jeg trenger tauekrok , lyktesenkere og m-tech lister utvendig. Har du noe av det? Og hva skal du eventuellt ha for det?
xHåkon95x Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Speil Solgt. Har masse deler igjen. Bilen går snart på dynga ( mandag til torsdag engong)
xHåkon95x Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 diff solgt! har framleis mykje deler. skal demontere alt nå, så skal den på Dynga i løpet av en uke.. så om du skal ha noko motor deler må du vere rask. ! den trur jeg tar med om ingen vil ha noko.. men jeg kan som sakt holde av så lenge du vet/trur att du kommer til og kjøpe det !
xHåkon95x Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Skrevet Juni 23, 2012 Stoff interiør demontert og klart til og sellast til den som vil ha!!
omsaeves Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Heisann! Har du interiørlister liggende? høre side, framme. Den som ligger langs døråpningen? Også skulle jeg hatt pære holdere til pærene i baklyktene, om du har? Mvh Ole
xHåkon95x Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Heisann!Har du interiørlister liggende? høre side, framme. Den som ligger langs døråpningen? Også skulle jeg hatt pære holdere til pærene i baklyktene, om du har? Mvh Ole Hei Ole! Interiørlister har eg men pære holderene seller eg ilag med lyktene.. Om du er interisert i baklykter med kvite blinkers seller eg begge baklyktene for 500kr Mvh Håkon
xHåkon95x Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Har du støtdempere med fjør bak begge sider? Hei! Skal skjekke når eg kjem heim frå USA om dei er heile og fine.. veit H.F er knekt på fjøra.. men veit ikkje bakfjørene Mvh Håkon!
xHåkon95x Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 hmm.. usikker.. skal finne det ut når jeg kommer hjem fra USA den 17.juli! (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå