HypeTraxX Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Jeg har et sett med Brock B1 felger som jeg vurderer å selge! * 2 x 8,5 x 17" ET 13. "Run flat tire" 205/40-17. Pga innpresset må felgene spaces ut 5mm så de ikke toucher bremse kalipterne. Så det følger med + 2 senter ringer! * 2 x 10 x 17" ET 20. Må kjøpe inn nye bak dekk Den ene fram felgen ble kantkjørt av forrige eier. Så jeg har reparert det for 650kr. Det synes fortsatt, men det lekker ikke luft! (Øverste bildet). Man Må valse foran, hvis man vil ta vare på skjermen sin! Bak gikk det akkurat da jeg kjørte med 225 dekk. Litt dekk strekk Jeg fikk aldri vasket noen av felgene før jeg tok bilder, men heller dèt enn mas om bilder! Jeg har bare 2 eller 3 sånne deksler. Så man bør kjøpe inn nye! Koster noen få hundre kr. Jeg ser for meg minste pris på kr 5.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Her er et par bilder av hvordan det så ut på noen av bilene mine! M3`n blir fylt perfekt egentlig! Mens turbo bilen min stikker det litt utenfor. Der står den uten motor, så stuket er små kult når den kommer lenger ned på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Jeg fant et par bildet til som viser åssen de står på en vanlig senka E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 2stk jeg kjenner privat har gitt meg bud på 5 lapper. Men jeg tror de blir byttet bort i andre felger i morra! Fikk også et bud på 6500kr fra Bergen, men jeg veit ikke om det står siden det er såppas langt unna Jeg reiser hvertfall i morra etter kl 3 for og se på de andre felgene om det er aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå