kai Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 noen som vet av sider jeg kan finne ut hva feilkodene er?
kai Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 ingen som vet? har funnet 1 side. men er vel forsjell på feilkoder på DME/ME OG ZKE/ZVM modul ? http://www.endtuning.com/bmwcodes.html#MSS50
kai Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 det står på noen av feilkodene ja. men ikke nr 4 på ZKE/ZVM modulen, og ikke nr 53, 72, 80, 136, på DME/DDE modulen. er fjusking på tomgang å bilen drar dårli på turtall. så håper jeg kan finne ut va feilkodene med bare tall er
SSM Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 ZKE/ZVM står jo at er POWER LOCK MODULE, så den har ikke noe med motoren din å gjøre. Det er dører og låser og sånnt sikkert. 53 Electric Fan Relay 72 VANOS Retard Valve- Intake 80 Gear Recognition Switch 136 Idle Speed Control Valve Hva lurer du på angående de? Før jeg skrive en stil liksom
kai Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 den går ujamnt ja. høres ut som den bare går på 5 på tomgang. små fjusking under rolig kjøring, å drar dårlig fra ca 4000 å oppåver. Larsen-Racing: er det riktig liste jeg har linket til for å se hva feilkodene på DME/DDE betyr?
SSM Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Det er riktig liste ja. Du har feil på tomgangsregulatoren og redardasjon på innsug vanos. Konkret hva som må gjøres med vanos vet jeg ikke, men det sitter jo en føler på hver side av toppen der
kai Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 bytta magnetventilene på innsugs siden i dag og byttet ut o-ringer å 1 simmering i vanosen. den fungerer bedre åver 4000 nå, og ble bra på tomgang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå